loading...

فارس کانکس - مشاور و کارشناس فروش: 09120904060 -

ایران کانتین: پلیس می گوید کانکس های نگهبانی و نگهبانان محله در راستای افزایش مشارکت مردم در تأمین امنیت، گسترش می یابند اما این افراد حق مسدود کردن معابر و پرس

فارس کانکس بازدید : 676 سه شنبه 09 بهمن 1397 نظرات (0)

ایران کانتین: پلیس می گوید کانکس های نگهبانی و نگهبانان محله در راستای افزایش مشارکت مردم در تأمین امنیت، گسترش می یابند اما این افراد حق مسدود کردن معابر و پرسش و پاسخ از شهروندان را ندارند!

اگر گذارتان به محلات مرفه نشین تهران به ویژه مناطقی چون شهرک غرب و سعادت آباد و … افتاده باشد، حتما با کوچه های مسدود شده با زنجیر و استقرار کانکس‌های نگهبانی محله مواجه شده اید و بی شک با پرس و جوهای این نگهبانان برخورد داشته اید. اینها همان مأموران مؤسسات حفاظتی هستند که با هماهنگی پلیس، وظیفه تأمین امنیت محله را برعهده دارند. اگرچه نیروی انتظامی می گوید این ماموران اجازه مسدود کردن کوچه و خیابان با زنجیر و … را ندارند و حتی مجاز به پرسشی از شهروندان به هیچ عنوانی را ندارند، اما در عمل آنچه به وقوع می پیوندد، ایجاد محدودیت برای تردد مردم در محلاتی است که این نگهبانان مستقر هستند.

در حال حاضر به گفته رییس مرکز انتظامی پلیس پیشگیری ناجا، حدود ۷۵۰ موسسه حفاظتی و مراقبتی با بیش از ۱۰۰ هزار نیرو در کشور فعالیت می کنند که علاوه بر حفاظت از محلات، پتانسیل تأمین امنیت شرکتها و ادارات مختلف را هم دارند.

سردار محمد شرفی، رییس پلیس پیشگیری ناجا هم می گوید: موسسات حفاظتی و مراقبتی بهترین مدل برای پیشگیری از وقوع جرم است و باعث می‌شود تا هزینه ارتکاب جرم برای مجرم بیشتر شود ...

ادامه مطلب ...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .