loading...

فارس کانکس - مشاور و کارشناس فروش: 09120904060 -

ایران کانتین: مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله کرمان از نصب ۵۰ کانکس به همت سپاه و قرارگاه امام رضایی‌ها بین زلزله‌زدگان کوهبنان خبر داد.

فارس کانکس بازدید : 704 شنبه 13 بهمن 1397 نظرات (0)

ایران کانتین: مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله کرمان از نصب ۵۰ کانکس به همت سپاه و قرارگاه امام رضایی‌ها بین زلزله‌زدگان کوهبنان خبر داد.

حجت‌الله پاداش، مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله کرمان دیروز دوشنبه، ۹ بهمن در حاشیه بازدید از روند کمک‌رسانی در منطقه زلزله‌زده کوهبنان از نصب ۵۰ کانکس از سوی سپاه پاسداران و قرارگاه امام رضایی‌ها در مناطق زلزله‌زده شهرستان کوهبنان خبر داد و گفت: در ساعات اولیه زلزله ۳۰ آذر ماه کوهبنان حضور سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله را در منطقه داشتیم و به فوریت با فرماندهان کوهبنان زرند و راور تشکیل جلسه دادیم.

وی افزود: نیازمندی‌های اولیه در زمینه اسکان اضطراری مردم با هماهنگی و همکاری هلال‌احمر استان کرمان، خیران و نهادهای مردمی انجام شد و در همین راستا اسکان اضطراری مردم را در برنامه داشتیم که با همکاری دستگاه‌ها انجام شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله کرمان بیان کرد: اکنون نیز بخش زیادی از آن اسکان موقتی که قولش را به مردم داده بودیم، ۳۰ کانکس با همکاری‌ که فرماندهان سپاه‌های استانی و ۲۰کانکس به همت خیران کرمان و دیگر استان‌ها در اختیار مردم قرار گرفته است.

پاداش با بیان اینکه سپاه به همین شکل تا پایان در کنار مردم خواهد بود، تصریح کرد: با مجموعه مردمی قرارگاه امام رضایی‌ها و آستان قدس رضوی برنامه‌های عدیده‌ای در این منطقه اعم از فرهنگی، ایجاد کمپین‌های کمک‌رسانی و راه‌اندازی آشپزخانه‌ای که ۱۰ هزار غذای گرم را بین مردم توزیع کرده‌اند و ۲۰ هزار غذای گرم نیز با همکاری قرارگاه امام رضایی‌ها طبخ و توزیع شده است.

وی از اعزام گروه‌های جهادی متعددی از دانشگاه شهید باهنر، دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان و همچنین دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان در روزهای آینده خبر داد و تأکید کرد: با همکاری قرارگاه امام رضایی‌ها و گروه‌های جهادی جنوب استان در هفته‌های آینده شاهد واگذاری ۳۰ کانکس دیگر به مردم ولایتمدار شهرستان کوهبنان خواهیم بود.

منبع: ایران کانتین

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .