loading...

فارس کانکس - مشاور و کارشناس فروش: 09120904060 -

ایران کانتین: دبیر کمیته محیط زیست انجمن روزنامه نگاران مسلمان درباره تغییرکاربری زمین های اطرف بزرگراه آزادگان در پناه صدها کانکس تذکر داد!

فارس کانکس بازدید : 611 پنجشنبه 09 اسفند 1397 نظرات (0)

ایران کانتین: دبیر کمیته محیط زیست انجمن روزنامه نگاران مسلمان درباره تغییرکاربری زمین های اطرف بزرگراه آزادگان در پناه صدها کانکس تذکر داد!

دبیر کمیته محیط زیست انجمن روزنامه نگاران مسلمان گفت: زمین خواران حرفه ای با چیدن صدها کانکس درحاشیه غربی بزرگراه آزادگان در حال تغییر کاربری صدها هکتار باغ و زمین زراعی هستند و هیچ کس را هم عزم برخورد با این تهاجم علنی و آشکار به حقوق زیست محیطی مردم تهران نیست.

محمد عمرانی با بیان این مطلب افزود: بزرگراه آزادگان با ۳۷ کیلومتر طول، از طولانی‌ترین بزرگراه‌های شهر تهران است که حدود ۷ کیلومترازحاشیه غربی این بزرگراه حد فاصل بزرگراه فتح تا علی آباد قاجار ازحدود ۱۰ سال پیش تحت اشغال صدها کانتینر و کانکس درآمده به‌طوری که متأسفانه امروزه این محدوده بازار اصلی فروش کانکس و کانتینر به‌حساب می آید.

این فعال محیط زیست با اشاره به این موضوع که بر اساس برآوردهای کانون زیست محیطی ارم در این محدوده بیش از ۵۰ نام و نشان تجاری فروش کانتینر و کانکس فعالیت دارند گفت: جای تأسف است که در سایه مماشات مسئولان شهرداری، استانداری ، جهاد کشاورزی ، منابع طبیعی و سازمان حفاظت محیط زیست، بخشی ازتنفسگاه ساکنان پایتخت درحال تخریب و تغییر کاربری بسیار گسترده قرار گرفته است.

منبع: ایران کانتین

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .